read this

Jag ska dela med mig utav en händelse som hänt mig 5 ggr nu, som kostat mig 300 kr.
Det är inga miljoner men det är 300 kronor jag fått kastat i sjön pga min mage.
 
Jag har alla dom här 5 tillfällena mått bra (bra för en med chron) och bestämt mig för att åka till gymmet. Jag mår bra hemma, byter om och hoppar in i bilen. Kör 20 minuter till mitt gym och parkerar. När jag sen ska stoppa i pengar i automaten får jag lite aktivitet i magen, det vill säga att jag känner att jag måste nog uppsäka toan på gymmet direkt när jag kommer dit. Jag betalar 50-70 kr för att stå på parkeringen. Men jag hinner aldrig till gymmet utan jag måste så fort jag fått biljettfan slänga mig in i bilen och åka hem och gå på toaletten, och som en del av er vet så orkar man inte direkt träna efter man fått sån toalette rusch.
 
Nu tänker ni säkert men sluta lägg i pengar då? och gå direkt. MEN den här jävla känslan jag får den kommer direkt när jag lagt biljetten i bilrutan och ska gå till gymmet, då är det kört.
 
Jag tycker det är så jävla orättvist, Jag åker 1,5 mil till mitt gym så jag känner inte ekonomiskt att jag vill åka tillbaka och lägga i samma summa pengar i automaten 4 timmar senare. Jag blir så arg och ledsen att jag inte kan träna som en normal människa utan att min mage ska bedöva mig med smärta och sen låta mig skämmas.
 
Jag tycker att vi borde få parkera gratis......

Kommentarer
Postat av: Emmasmage

Förstår dig precis. Alltid när man ska iväg börjar magen låta och efter fem-tio minuter måste man uppsöka toalett. Håller med dig vi borde få gratis parkering och inland hade man velat ha handikapp tillstånd då man är ute och kör och måste hitta den närmaste parkeringen för att hitta toalett. Kul att du tagit tag i din blogg igen :)

2012-11-07 @ 20:14:56
URL: http://emmasmage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0