förlåt

Förlåt för att jag försvann ett tag, förlåt att jag inte svarade på era kommentarer eller mail.
Jag hade ingen lust att blogga om hur jag mådde, och eftersom detta är en blogg då jag annars är öppen och även ni om våra sjukdomar så kände jag att jag inte ville blogga.
 
Jag har mått väldigt dåligt, både fysiskt (magont och ledont) men också mått dåligt väldigt dåligt psykiskt.
 
Jag tappade liksom gnistan till allt, jag har stängt in mig och tjurat, tänkt och tänkt.
Sen idag efter en helvetes dag igår med 39,5 graders feber så slog det mig, att jag faktiskt mår bäst när jag får dela med mig utav alla händelser, känslor och faktiskt veta att ni stöttar mig och att ni vet hur jag känner.
 
jag är tillbaka nu, och har återupptagit mitt projekt ihop med mag och tarm förbundet.
Jag ska göra en förändring för oss alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0