Cortison och smärtstillande

Ursäkta mig för det jag kommer skriva nu men fan vad jag hatar svensk sjukvård...

Igår var jag hos läkaren och det slutade med att jag grät och bråkade med läkaren som inte förstod någonting. Jag sa att jag mår dåligt utav cortison som jag ätit i över 5 veckor och det har inte hjälpt någonting, men hon tycker jag ska äta mer. Jag åkte dit mest för mina leders skull men det visste hon inte vad hon skulle göra med så jag själv mellan tårarna och irritationen fick föreslå smärtstillande och att ta nya prover för lederna, ja bra ideé tyckte hon.

Just nu är jag så otroligt utmattad och fundersam, jag försöker planera framåt men kommer inte längre än någon dag.

Sen idag gjorde jag ett val som jag aldrig tidigare gjort. Ett val som var helt baserat på att hålla mig frisk och ta hand om mig själv. Jag sätter från och med nu ingen annan än mig själv och min hälsa först.

Jag måste bli frisk nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0