Jag är viktig

Fick en kommentar från en tjej som
Verkligen satte mina tankar i spinn. Hon sa att jag är den viktigaste personen i mitt liv och jag bröt ihop.

Jag vet i mitt huvud att det är så att jag måste sätta mig själv först och ta hand om mig själv. Saken är den att jag har mått otroligt dåligt psykiskt under en lång tid då jag levde en jävla mardröm. Efter den perioden så kan jag inte låta bli att tappa tron på mig själv. Tappa lite av min gnista passion och glädje. Jag har blivit intalad att jag inte duger, att allt som hänt mig, allt hemskt det förtjänade jag. Jag förtjänade att leva med min sjukdom eftersom jag höll den lite hemlig och inte ville prata om den. Då.

Det var då, men det sitter kvar. Det sitter så himla djupt att jag är rädd att det aldrig kommer försvinna. Jag tappade både självförtroendet och tron på mig själv, men på något sätt kan jag leva utan självförtroendet men min tro på mig själv måste jag få tillbaka.

Jag måste på något sätt sätta mig först, även om det tar emot och jag inte vill så måste jag. Jag måste ta hand om mig själv.

Tack för eran värme i era kommentarer dom ger mig en energi jag inte visste fanns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0