Fan

Igår mådde jag som sagt dåligt och så fort jag kom hem så blev jag sämre, sen började jag frysa, så la mig under 3 täcken och somnade. Blev väckt och tog tempen som visade 38,6 och jag brukar ha 36,6. Kul att få febern nu, det tyder väl förmodligen på att inflammationen är uppe i varv snart.

Jag tog Alvedon och hoppades att det skulle gå över till idag så att jag kunde jobba. Vaknade 6 imorse och mådde ännu sämre, nu låg tempen på 38,9.
Jag sjukskrev mig och ligger nu här och tycker faktiskt jävligt synd om mig själv. Jag orkar inte, jag ligger i sängen och bara gråter och tänker och stressar upp mig för hur jag ska göra med allt, min semester mitt liv min sjukdom.

Alla mörka tankar har hemsökt mig idag, alla jävla stressande elaka och fula tankar. Jag vill bara släppa allt och åka hem till min familj, min källa av lugn och ro. Men jag ligger här ensam 20 mil ifrån dom med mina tankar.


Kommentarer
Postat av: jagochminmage

Usch vad jobbigt att du mår sämre! Ibland måste man anpassa sig även om det är tufft(jag HATAR att man måste det). Oroa dig inte över jobb och liknande för att du är sjuk, du måste ta hand om dig själv! Och vad som än händer i framtiden så kan du inte göra något åt det nu, det enda du kan göra är att vila och bli bättre så får du ta problemen när dom kommer. Det är iaf vad jag försöker intala mig när jag oroar mig. Och ledsen och arg är det klart man är. Ibland måste man få gömma sig under täcket och gråta för att orka med.

Krya på dig och massa kramar till dig!

2012-06-24 @ 20:06:58
URL: http://jagochminmage.wordpress.com
Postat av: Sofia

Vad får du för mediciner? Du har ju varit sjuk länge, har du någonsin testat någon form av diet eller gjort något speciellt i de perioder du mått bra?

2012-06-25 @ 07:49:20
URL: http://storyofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0