Work out

Nu är det så här att jag inte äter min medicin och det märks på min kropp. Hur den känns och hur jag känner mig. På måndag ska jag och min läkare bestämma vad jag ska få för medicin, humira är ett alternativ. Har någon av er något att berätta om den medicinen?

Annars så har jag lyckats träna tre dagar denna vecka, och idag tog jag först en power walk och sen ett gym pass. Jag har bestämt mig för att ta tag i träningen och maten dels för jag vill gå ner i vikt och dels för att få nyttigare livsstil för min mage.

Idag väger jag 64 och jag vill väga 58. Jag ska väga det på julafton, om jag lyckas med det ska jag unna mig en otroligt stor julklapp till mig själv.

Hoppas bara inte magen strejkar så jag inte kan träna och få gå på cortison då är det lite svårt för mig i alla fall att tappa vikt. Jag går alltid upp och behåller alltid den vikten :(


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är kul att utmana sig själv och ha mål. Men fokusera mer på hur du mår och inte på siffran på vågen. Humira har ju jag och har aldrig haft något problem med den. Blev snabbt bättre :) Föredrar sprutan framför pennan. Tycker att pennan är läskig.

2012-07-18 @ 23:13:32
URL: http://storyofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0