Smärta

Jag försöker verkligen lära mig att leva med min sjukdom och all den smärtan som jag har. Jag tycker själv att jag klarar mig hyfsat bra. Att jag biter ihop en hel del.

Men idag gör jag faktiskt inte det, idag spyr jag på hela situationen och ger upp. Mina leder värker dygnet runt. Jag vaknar av smärtan och känner mig 50 år äldre än vad jag är.

Idag ska jag faktiskt försöka få in personal på min tid. Jag måste dock till jobbet först och lösa allt. Sen åker jag hem till min fina familj för 4 dagars rehab.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ta hand om dig. Hoppas att det blir bättre snart! Kram

2012-07-26 @ 08:00:08
URL: http://storyofsofia.blogg.se/
Postat av: jagochminmage

Usch vad jobbigt det verkar! Att ha ont i lederna och ha en mage som är kass. Ta hand om dig och kon ihåg att det är okej att vara trött och inte alltid orka! Hoppas verkligen du blir bättre snart! Funkar nya medicinkombon hittills?



Stor styrkekram!!

2012-07-26 @ 08:15:24
URL: http://jagochminmage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0