Krigar på

Okej sjukt jag vill inte ens ta min jävla medicin längre. Det känns som om jag är gravid då varje doft av mat får det att vända i magen på mig.

Igår på jobbet skulle jag gå hem efter alla haft luncherna pga att jag mådde så illa. Sprang upp och ner till toaletten för det kändes som att jag skulle spy!!

Fast jag åkte aldrig hem jag stannade kvar på jobbet med stört sköna kollegor och krigade mig igenom dagen.

Sen på kvällen vart tjejkväll med en god vän till mig :)

Nu är det dags för mig att gå upp igen för ännu en dag på jobbet. Idag har min förkylning blivit tio gånger värre och jag har ont i hela halsen.

Får göra en stor kopp te till frukost.


Kommentarer
Postat av: Jagochminmage

Har du testat att ta medicinen på kvällen? Om du mår så dåligt borde du ringa läkaren så du får testa något annat för så kan du ju inte ha det. Det finns ju andra mediciner att testa.

Stor styrkekram! <3

2012-07-16 @ 14:57:46
URL: http://jagochminmage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0