Krigande

Herregud vilken dag!!!
Jag krigade mig igenom 8 timmar på jobbet med en jävla smärta i knän fötter fingrar och handleder att jag ville lägga mig ner och gråta ett par gånger.

När jag stängde och låste dörren till jobbet bakom mig så kände jag mig stolt som inte gett upp. Dessvärre så kände jag att ett gym pass inte passade så jag hoppade det och unnade mig en middag i form av sushi. Nu ska jag avnjuta en lång dusch, hå inpackning och sen en bra film. Imorgon är det jobb igen.

På måndag ska min läkare ringa angående min nya medicin. Det är tungt att inte få äta någon medicin nu. Jag mådde ju så otroligt illa av den jag åt förut att dom bad mig sluta.

Håller tummarna :)


Kommentarer
Postat av: Jagochminmage

Vad duktig du är som kämpar på:) mår du bättre nu när du slutat med Imurel? Hur länge åt du den? Jag blev bättre på några dagar när jag slutade med den. Jag fick prova puri-nethol efteråt som är liknande men mådde illa av den med. Hoppas du får lite klarhet när du pratat med läkaren.

2012-07-22 @ 21:33:06
URL: http://jagochminmage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0