Diet?

Idag tog jag lite beslut kring min kost, jag kommer inte gå på någon speciell diet utan jag kommer äta mat som är speciellt bra för inflammationer i kroppen. Sen imorgon börjar jag träna igen, jag tar det lugnt och kommer köra på i min egna takt.

Men jag ska försöka hålla mig nyttig och på så sätt på tillbaka min energi.

Idag efter jobbet var jag hungrig och inte sugen på nåt så det vart tomat och sötpotatis i ugnen ihop med en bönröra. Typiskt mig att slänga ihop olika saker bara för allt är gott. Det blev faktiskt bra ihop, kanske för att jag är en plockmat människa ;)


Kommentarer
Postat av: jagochminmage

Vad duktigt du är som kämpar på när det känns tufft! Jag har också börjat träna men det blir bakslag för magen om jag inte tar det lugnt. Så tänk på att inte gå ut för hårt. :)

2012-07-11 @ 21:51:55
URL: http://jagochminmage.wordpress.com
Postat av: Sofia

Två tummar upp till dig! :) Lycka till med både kosten och träningen.

2012-07-12 @ 07:55:04
URL: http://storyofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0