Utkast: Aug. 4, 2012

Idag exploderade något inom mg, smärtan steg och steg och jag låg och vred mig i soffan och skrek och grät som om jag skulle dö!
Mina föräldrar som jag bor hos nu under min mini semester har försökt få mig att åka in akut men jag vill inte, orkar inte och vet att dom
Ändå inte kommer göra något!

Nya medicinen ska jag starta med idag och jag får hoppas att den ger en kick start. Svårt att tro det men hoppas får man göra.

Det är sjukt hur mycket ont man kan få från sin egna kropp


Kommentarer
Postat av: Jagochminmage

Åk in akut om du har så ont! :( så kan du i alla fall få lite morfin mot smärtan och kolla att det inte är något för allvarligt. Ta hand om dig! <3

2012-08-04 @ 19:15:18
URL: http://jagochminmage.wordpress.com
Postat av: Sofia

Pressa inte din kropp för långt. Har du så ont så ska du verkligen åka in akut och kolla upp det ordentligt! Ta hand om dig vännen. kram!

2012-08-05 @ 22:46:35
URL: http://storyofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0