Medicin

Läkarna har ju dragit ner min medicin från 4 tabletter imurel till 1 tablett imurel och 1 tablett allopurinol.

Jag tycker inte det hjälper, jag har aldrig varit i ett skov såhär länge.

När jag låg inlagd på sjukhuset tyckte dom jag åt för liten dos av imurel och nu helt plötsligt så drar dom ner den med 3 tabletter.

Är det någon av er som vet något av den här medicin kombon? Jag är trots att jag tycker den är läskig med sprutdelen, mycket mer taggad för att börja med humira som jag tror mer på.

Om 20 minuter kommer dom ringa från sjukhuset. Då ska jag be om nya prover, nya smärtstillande och ny läkartid.


Kommentarer
Postat av: Jagochminmage

Vad bra att du kunde vara med på bröllopet! Dina brorsbarn verkar jättegulliga:) synd att du mår sämre nu:( Vad sa de från sjukhuset? Jag åt puri-nethol ett tag och då var min måldos mindre än hälften av imurelen eftersom den är starkare men hjälper på samma sätt.

Hoppas du får lite klarhet och får må bättre snart! Jag tänker på dig och håller tummarna! Kramar!

2012-08-13 @ 13:00:59
URL: http://jagochminmage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0