Jag hatar dig

Usch minnen från mitt förflutna har visat sig i rena mardrömmar nu i ett par dagar.

Jag vaknar i sån panik och stress att hela min kropp skakar. Det är obehagligt för mig som är så anti tålig stress att känna att stressen nästan kväver mig. Ibland får jag ingen luft när detta händer och paniken sprider sig.

Jag kommer få leva med saker som hänt mig och som skadat mig både fysiskt och psykiskt. Jag kommer aldrig kunna glömma eller förlåta det faktum att någon slog hela min värld i spillror. Jag kommer alltid vara rädd i din närhet, orolig och arg.

Du kommer tydligen aldrig släppa det som var men jag kommer aldrig släppa in dig igen.

Det jag är mest förbannad över är det faktum att du ditt svin har fått mig att bli rädd för dig. Min rädsla sitter i din hatiska blick.


Kommentarer
Postat av: Jagochminmage

Usch och fy vännen! Du förtjänar bättre än någon som behandlar dig illa, bra att du inser det! Hur går det med medicinerna? Massa kramar! Ta hand om dig!

2012-08-24 @ 16:39:18
URL: http://jagochminmage.wordpress.com
Postat av: Sofia

ta hand om dig! Kram

2012-08-27 @ 00:02:24
URL: http://storyofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0