Hemska lördag

Vaknade efter en mardröm inatt och mådde väldigt dåligt. Orkade knappt gå till toaletten. Jag ska försöka förklara hur det känns. Det känns som jag är proppfylld med luft och gas i min mage och snart sprängs jag! Varje andetag tar emot och jag har ont i leder och munnen. Käken vill låsa sig så jag får typ dra emot när det drar igång och ah det gör ont.

Jag sjukskrev mig idag, jag bryr mig inte om att det är dubbelt betalt idag eller att det är min näst sista dag på det jobbet. Jag vill bara få må bra!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan! Hittade din blogg via Sofie :) (jagochminmage) så skönt och härligt att hitta människor med samma problem som en själv, MAGEN! Man får både igenkännande och tänker att där finns de människor som har det precis som jag. Jag är inte ensam även fast man känner sig det ibland.

Ja den smärtan man har i magen är verkligen inte att leka med. Är så svårt att beskriva hur det känns förutom vi med crohns eller annan tarmsjukdom som förstår. Kul att jag hittade hit till din blogg. Jag har också en blogg fast skriver om lite allt möjligt. Ha en trevlig helg! /Emma

2012-08-25 @ 15:10:26
URL: http://emmamedtvam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0