Helgen

Min helg har varit väldigt mysig. Jag åkte iväg till Norrköping för att gå på min brors bröllop. Jag mådde inte så bra men jag åt smärtstillande och höll mig lugn. Åt små portioner och undvek alkohol.

Hela dagen och kvällen var jätte mysig. Jag älskar verkligen bröllop. Mina brorsbarn är verkligen one of a kind och får mig alltid att skratta.

Tex, på kvällen där så skulle jag köra hem dom i min brors bil och min brorson sitter bredvid mig och efter ett tag utbrister han med händerna i kors.
- jag är livrädd
Jag - men va varför då
Pappa - du behöver inte vara rädd emma kör jätte bra ju.
Jag - vad tror du jag ska göra köra ner i diket?
Brorson - ne att jag inte kommer komma hem
Jag - men varför skulle du inte komma hem?
Brorson - för duu kör åt EXAKT fel håll

Haha han är så förbannat söt, jag körde åt rätt håll han kände inte bara igen sig.

Sen sa jag att jag skulle hämta honom och hans lilla syster på morgonen så vi kunde köpa glass dagen efter i Slussen i Söderköping då säger han väldigt frustrerande
- men emma vart ska ni sova?
- vi sover ju i Söderköping precis vid båtarna
- men .. Men.. Kan ni inte sova närmare? Typ på willys

Haha han tyckte vi kunde sova i mat affären som är närmare haha.
Jag älskar mina syskonbarn att det gör ont i hela kroppen.

Igår och idag var katastrof dagar, jag ligger nerbäddad och fasar att behöva åka tåg till Stockholm idag.
Whis me luck


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas att resan gick bra! Barn är helt underbara, och får en på bra humör i de flesta situationen :)

2012-08-15 @ 07:01:41
URL: http://storyofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0