Förlåt för Depp inlägg

Hur kan man vilja skada en annan människa, en människa man säger att man älskar och lever för? Hur kan slå sönder hela världen och självrespekten för den människan!

Det var ännu en natt med mardrömmar och ett uppvaknande i panik. Ditt jävla as du får inte mer utav mig, du får inte förstöra mig igen.

Du gjorde mig sjukare, du skrattade åt mig när jag blev inlagd på sjukhuset och du tvinga mig hotade mig fick mig att skriva ut mig själv fast jag mådde piss. Du kommer inte nära förstår du det, inte ens i mina drömmar


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du behöver aldrig be om ursäkt för de tankar du behöver släppa ut. Det är dina tankar och känslor. Du gör det du behöver för att bearbeta dem. Kram på dig!

2012-08-27 @ 00:03:46
URL: http://storyofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0